czwartek, 31 stycznia 2013

Rozdział 28

Następnego dnia , poszliśmy na koncert Justina Bieber'a . Było dużo ludzi , a zwłaszcza małych "nastolatek" ( że tak to ujmę ) .
Byliśmy w pierwszym rzędzie i wgl , Jus wybrał mnie jako dziewczynę OLLG . Nathan przed koncertem pił .
W pewnym momencie na scenie czego sie po prostu nie spodziewałam Jus ..... on ..... mnie pocałował :o
Po prostu wielki szok , a Nathan nic , tylko sie gapił , po alkocholu był w stanie znieść wszystko .
Obiecałam sb , że nigdy więcej .... nigdy nie zrobię tego co z Conor'em ...
Ale cóż omg ... nie nawidzę sb za to , że daję się ponieść chwili....
*następnego dnia*
W domu , Nath powiedział , że to nic , że sie całowałam z Justin'em ....
Powiedział , ze mogło być gorzej ....
Podszedł do mnie i tak cudnie mnie pocałował.....tak jak.....jak wtedy tą laskę w IFY....
- Nath , kochanie zawsze bd razem , jestem ci w stanie wszystko wybaczyć , nic nie stanie na drodze naszej miłości - powiedział . Wzruszyłam się .
- Nathalie , kilka lat temu kiedy jeszcze się nie znaliśmy byłem u wróżki , ona powiedziała , że w Polsce znajdę tą jedyną ........ty nią jesteś - wyznał .
- Nathan .... moja bf Ola wmawiała mi , że bd z tb , ja w to nie wierzyłam....- przytuliłam go .
- I co , ze jesteś młodsza ode mnie o 5 lat ? , ja cb kocham , wiek tu nie ma znaczenia - pocałował mnie w czoło.
Znów mnie mocno przytulił .
Nigdy nie czułam się tak jak teraz .
Nathan robi tc dla fanów .
Fanka: " gdzie jest Nathalie , niech tu przyjdzie "
Nathan zaczął mnie wołać , a ja akurat wyciągałam herbatę z szafy .
Przyszłam .
Ja: cześć wszystkim! Zazdroszczę wam takiego idola jak Nathan!
Fanka: " a my tb zazrościmy chłopaka!"
NS: hahahaha!
Fanka: " pocałuj Nathalie"
NS pocałował mnie w usta i jego ręka sięgła pod moja bluzkę .
Ja: Nathan!
NS: No co?!
Ja: oh nic nic :D
Poczochrałam babynatha *.*
Fanka: " jesteście słodcy"
NS: tak jak cukier normalnie :D
Fanka: " zaśpiewajcie coś razem! "
NS i Ja : I'm gonna see some friends from outta state
All fans " jak pięknie ehdbsbsbsbsbwbsbsbsbsbwhwhwhshs fangirling *.* "
Kilka dni później wylatywałam do Los Angeles do studia , miałam nagrać piosenkę z Brunem .
Nathan odwiózł mnie na lotnisko , pożegnaliśmy się i wgl .
* z perspektywy Nathan'a *
No cóż teraz pojade do domu i wejde na tt .
" Nath wyjechała , a ja teraz zrobię #AskNathan "
Pytanie 1. " Czy to prawda , że Nathalie cię zdradziła? "
Ja: "Nie"
Pytanie 2 . " Uważaj na Conor'a , bo on chce rozbić wasz związek "
Ja: " Conor nie jest w typie Nathalie , nie mam się o co bać :) xx "
Skończyłem późno , zanim chłopaki przyszli i mnie upili .
Przyszła też Patt , ale nie wiadomo czemu wydawało mi się , że to jest Nathalie ....
Zrobiłem jej drinka . W pewnym momencie chłopaki ( Josh , Max , Liam ) dodali mi coś do drinka .
Poczułem ogromną chęć na sex, tak po prostu , zacząłem całować Patt gdzie popadnie , poszliśmy na górę , rozebralem i ją i wgl . Następnego ranka obudzilem sie z wielkim bólem głowy . Patt też sie obudzila i sie przestraszyła ..
- ja z tb? O boże...- powiedziała Patt .
- ani słowa Nathalie - powiedziałem twardo .
- zgoda - i wyszła szybko z łóżka i udała sie do łazienki.
Nie mogę uwierzyć , że to zrobiłem ....
Czuje sie tak podle....
Poddałem się chwili....
_______________________________________
Max , Josh i Liam to koledzy Nathan'a :)
Boże kolejna beznadzieja ....
3-4 komy = next :>
Baju :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz