sobota, 10 listopada 2012

Rozdział 21

Weszłam do pokoju osłupiała , czerwona i zaskoczona . To było niesamowite .
Sis i Nathan wyszli gdzieś , a mały został u babci .
Jay , Max i Seev też gdzieś wyszli . Został tylko Tom i ja .
Przez dłuższy czas siedziałam u mnie w pokoju , Tom coś robił w salonie .
Zeszłam na dół , bo chciałam coś zjeść . Tom mnie zauważył i przyszedł do kuchni .
Zaszedł mnie od tyłu i zaczął mnie całować po szyi , dekolcie....
Zaczął bawić się moimi włosami . Potargał je xd
Zaczęłam go dźgać palcami po brzuchu . Chłopak upadł na ziemię i zwijał się ze śmiechu (XD) .
Szybko wstał i zaczął uciekać xd Goniłam go po całym domu (:D) .
Potknął się o swoje nogi i na szczęście wylądował na kanapie .
Śmiałam się z niego , a on sam z siebie XD
Rzuciłam się na chłopaka i w jednej chwili byliśmy nadzy . Nawet nie zauważyłam kiedy we mnie wszedł...
Dzwonił dzwonek do drzwi , było już po 1:00 .
Szybko ubrałam ciuchy , Tom wbiegł do swojego pokoju .
W drzwiach stał Nathan i moja sis .
Widać , że pili .
Poszli do góry i...usłyszałam jęki . Robili 'to' ..
Oby drugiego dziecka nie zmajstrowali xd
***Następnego dnia***
***Z perspektywy Nathalie**
Nic nie pamiętam z wczorajszego wieczoru....było grubo...
Patt mówi , że robiłam 'to' z Nath'em...
Proszę obym nie była w ciąży...proszę !
***Tydzień później**
Patt kupiła dom obok nas , a raczej willę .
Ostatnio też Patt chodzi taka promienna i szczęśliwa .
Teraz ja , Nathalie jestem w TESCO i kupuję gazetę .
Moją uwagę przykuł artykuł o Patt i Tom'ie .
"Tom Parker z zespołu The Wanted coraz mniej czasu poświęca swojej dziewczynie
Kelsey Hardwick, za to coraz częściej widujemy go z piękną Patricią McTracer , siostrą Nathalie McTracer - dziewczyną Nathan'a Sykes'a . Ostatnio sąsiedzi usłyszeli seksualne odgłosy , które należały do Patrici i Tom'a . Czy to koniec długotrwałego związku Tom'a Parker'a i Kelsey Hardwick ? "

A po artykułem takie zdj Tom'a i Kels :


Na drugiej stronie był też artykuł o mnie .
" Piękna Nathalie McTracer lubi zabalować . Ostatnio była widziała wraz z Nathan'em Sykes'em z zespołu The Wanted w clubie . Byli tak upici , że Nathalie ledwo co trzymała się na nogach , na których widniały wysokie szpile . Czy to są odpowiedzialni rodzice małego James'a ? "

Poniżej było zdj. moich szpilek :

Oraz mój strój :
I dopisek: "Czy to napewno odpowiedni strój dla młodej mamy?"
Ohh te brukowce wszystko zrobią żeby nas oczernić...
Wstąpiłam też do sklepu z ubraniami i kupiłam nowe ciuchy :
- sukienki

- bluzę


- spodnie


i buuttyy *o* :




Zajebisteeeee !
***Dwa dni później***
okazało się , że Patt..........jest w ciąży z Tom'em !
A on ... zerwał z Kels...
znów pod naszym domem był tłum fotografów...
_______________________________________________________
Duuuuużo zdj wiem xd
hahaha xd
okej ogar xd
3-4 komy nn ^^


4 komentarze:

  1. Zbooook ! Czemu tak mao o mnie ?! xd
    Zboczuch moj : 3
    Dawaj nexta ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojojoj, sie porobilo :o
    dawaj następny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Robie tak samo jak ty dzialam cuda i juz masz 3 komu , nn please sis . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę przekazać Ci pewną wiadomość... Otóż nominowałam Cię do Libster Award. Jeśli chcesz, to możesz poczytać więcej na moim blogu (http://zwyklaniezwyklosc.blogspot.com/)Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń