piątek, 21 grudnia 2012

Rozdział 22

Następnego dnia byliśmy razem z Nath'em zaproszeni do Bruno Marsa na imprezę .
Było grubo , dużo wypiliśmy i ja obudziłam się w łóżku z.....Brunem...
Nawet nie wiem jak to się stało...
Poszłam do salonu , a Bruno na szczęście sie nie obudził . Byłam naga. Z resztą on też .
Wzięłam szybko z szafy jakieś jego ciuchy , bo nie wiedziałam gdzie są moje xd
Nathan spał obok naszego łóżka....rówinież nagi .
O matko musiało się dziać xd
Niektórzy leżeli na schodach , inni w wannie , a jeszcze inni w kuchni np. na blacie xd
Poszłam na dół i zobaczyłam w kuchni mojego byłego - Nick'a .
Nie dość , że był nachlany to jeszcze sie naćpał .
Wzięłam pizzę z zamrażarki i włożyłam do piekarnika .
Wiem obsługuję sie jak u sb , ale Bruno to mój przyjaciel .
Około godz. 12:00 wszyscy poszli do domu . Ja i Nath zostaliśmy i pomogliśmy Brunowi .
Nath poszedł w pewnym momencie do łazienki , a Bruno zaczął mnie całować , odwzajemniłam .
Nie wiem , dlaczego to zrobiłam...
- Byłaś świetna zeszłej nocy - powiedział .
Gdy Nath wyszedł z łazienki pojechaliśmy do domu .
*Kilka godzin później*
Idziemy z Nath'em na imprezę .
Ubieram :

Nathan ubiera to :

Nie zamierzamy dużo pić ani wgl .
W końcu musimy trochę zaszaleć , bo nie długo nie bd się widzieć 2 tygodnie ... ;c
Moja płyta , trasa koncertowa ... ohh nie myślałam , że wszystko tak szybko pójdzie...
No , ale cóż .. skoro jest praca dla mnie to czemu bym nie miała jej wziąść ?
*Następnego dnia*
Obudziłam się i wgl wykonałam poranną toaletę i wyszłam do TESCO .
Kupiłam gazetę , jak zawsze tą samą - z plotkami o TW i o mnie i Patt .
Na pierwszej stronie artykuł :
"Nathalie McTracer , Bruno Mars i Nathan Sykes z The Wanted nie źle zaszaleli. Ostatniej nocy w jednym z clubów w Londynie , Nathalie dziewczyna Sykes'a całowała się z Bruno Mars'em ! Sykes nie wydaje się zazdrosny i.. po chwili on całuje swoją dziewczynę! Czy związek Nathan'a i Nathalie to związek oparty na zaufaniu ? "
Japierdole , znowu to samo . uhh ja tylko Bruna pocałowałam na pożegnanie i tyle...
Na drugiej stronie było też o Patt . Znowu :
" Patricia McTracer jest z Tom'em Parker'em z The Wanted ! Podczas gali Tom pocałował Patricię ! Myślicie , że ten związek przetrwa ? "
Kupiłam też mleko dla małego , jedzenie i owoce .
*Parę godzin póżniej*
Bruno napisał do mnie , że mam przyjść z Nath'em do niego . Poszliśmy .
Bruno powiedział , że......Jestem idealna i chce żebym....z nim była...
Na szczęście Nath wtedy wyszedł do kuchni . Nie zgodziłam się . Jestem z Nath'em .
To jego wybrałam . To on był moim ideałem . Conor mnie też prosił o bycie z nim , uhh ...
Wiem , że go ranię , no ale ... Ja kocham Nath'a i poza tym mam z nim dziecko .
Malutkiego synka , którego kocham bardzo mocno i nie wyobrażam sobie życia bez niego ..
Chodż z drugiej strony , z Conor'em też bym mogłam mieć dziecko..
ohh jego spojrzenie...
Conor jest moim bardzo bardzo bardzo bliskim przyjacielem . Nie dziwię się , że jest we mnie zakochany w końcu ,gdy nie znałam Nath'a spędzałam z nim całe dnie , jeżdziłam z nim w trasy koncertowe . To z nim przeżyłam swój pierwszy raz i pierwszy pocałunek . Taki prawdziwy .
Kocham Conor'a i brakuje mi go . Nie wiem gdzie teraz jest ..
Zadzwonię do niego niedługo .
_____________________________________________________
Macie next ;3
Długo wyczekiwany i wgl xD
Nie wiem wgl co mi odwaliło z Brunem i Conor'em xD
Moja wena jest dziwnaaaa xD
Okej , pozdrowieńka dla Patt , Bartka , Livv , Natalci i Angely ♥

1 komentarz:

  1. Nie powiem ze twoja wena mnie czasami rozwala .
    W nn prosze wieciej o mnie . ;')
    NN pls . X

    OdpowiedzUsuń