sobota, 1 września 2012

Rozdział 16

***Z perspektywy Nathalie***
-Chcecie coś do picia?-zapytałam .
-Sok-odpowiedziała Betina .
-A ty Madziu ? -
-Ja chcę wodę-
Poszłam do kuchni , a Nath zajął się małym i gadał z dziewczynami .
-Yyy Nathan mogę autograf? -zapytała Madzia .
-Okej-odpowiedział .
Podała mu zdjęcie z całym zespołem i Nath podpisał .
-Magda chcesz autografy Tom'a , Max'a , Seev'a i Jay'a ? - zapytał .
-Chętnie-odpowiedziała .
-Okej to dam chłopakom. Jutro Ci oddam , ok ? - powiedział .
-Ok-odpowiedziała .
Ja tym czasem przyszłam z napojami i mlekiem dla małego .
-Nath , kochanie daj mi tu James'a-powiedziałam .
Podszedł do mnie dał mi na ręce James'a i pocałował w czoło .
Betina i Madzia się uśmiechły .
***Dzwoni telefon***
-Halo?-odebrał Nath .
-Okej za chwilę będę-powiedział do swojego iPhon'a i się rozłączył .
-Kochanie muszę iść do studio-powiedział .
-Okej idź .
Pocałował mnie namiętnie w usta i wyszedł .
***W towarzystwie Nathan'a rozmawialiśmy po Angielsku***
***Teraz po polsku***
-Boże jaką jesteś szczęściarą! - powiedziała Betina .
-Hah , to tylko moja zasługa , że chciałam tu przyjechać-powiedziałam .
-Jaki on jest ? Dobry jest w łóżku? - zapytała Madzia .
-Hahahaha tak xd- odpowiedziałam .
- Planowaliście te dziecko? - zapytała Betina.
-Niee to było przez przypadek xd -wyznałam .
- A reszta The Wanted , jacy oni są ? -zapytała Betina .
- Są  spoko , tylko ciągle robią jakieś jaja . Czasami moje życie było zagrożone xd-opowiedziałam .
-Czemu?- zapytały
- Raz prawie podpalili dom , innym razem skakali z balkonu i oblali mnie farbą xd Ale i tak kocham ich wszystkich .
To są moi idioci- powiedziałam .
-Czuję się z Tom'em , Max'em , Jay'em i Sivą jak by byli moimi braćmi-wyznałam .
-A Nathan ? -
-Nathan to moja miłość z nim wspaniale się bawię . Też nie obeszło się bez dowcipów z jego strony xd - odpowiedziałam.
-A wy gdzie zamieszkacie ? - zapytałam .
-Niedaleko mieszka moja ciotka - odpowiedziała Betina .
-Naprawdę chcesz iść do ciotki? Możecie zamieszkać tutaj mamy wiele pokoi- powiedziałam .
-Chwilę , poczekajcie muszę zadzwonić . - powiedziałam .
***Nathalie rozmawia przez telefon***
-Nath mogą u nas zamieszkać ? -
-Zapytam chłopaków - odpowiedział Nathan.
-Okej mogą-powiedział .
-To pa , kocham-powiedziałam .
-Ja też kocham paa-powiedział i się rozłączył .
-Dziewczyny chodźcie za mną - powiedziałam .
Szliśmy naszym długim korytarzem aż weszliśmy do pokoju , który był obok pokoju Tom'a .
Zostawiłam ich w pokoju i zamówiłam pizzę .
Potem pokazałam im łazienkę , kuchnię i ogród oraz naszą sypialnie (moją i Nath'a) .
Poszły do swojego pokoju , a ja przewinęłam James'a .
Przyszedł Nath z resztą .
-Gdzie są te laski? - zapytał Tom .
- U siebie w pokoju - odpowiedziałam .
-Gdzie jest ich pokój? -
-Obok twojego Tom .
Poprawiłam makijaż , ubrałam ciuchy i przebrałam małego .
-Kochanie pójdziesz ze mną na spacer i z James'em ? - zapytałam .
-Okej- odpowiedział .
Włożyłam małego do wõzka i przykryłam kocem .
Poszliśmy do parku .
-Nat nagrywamy nową płytę- powiedział .
-To super-odpowiedziałam .
-Muszę Ci coś powiedzieć.....Nat jedna z twoich koleżanek podrywa mnie...-powiedział .
-Która?!
-Magda-powiedział .
-Kochanie , ale nie bój się.....Nie odpowiadam na jej zaloty - powiedział.
Pocałowałam go w usta . Doszliśmy do domu .
Gdy weszliśmy dom był cały w nutelli i ananasie! O.o
-Tom , Siva , Jay , Max chodźcie tu ! - krzyknęłam .
-Który zrobił ten bałagan ?! -
-Yyyyy.....-
-To Tom - odpowiedział Seev i  pojawił się zacny uśmiech na jego twarzy .
-A gdzie są dziewczyny i dlaczego Seev jesteś od szminki ?! - zapytałam .
-Yyy....
-Całował się z Betiną - przerwał mu Max .
-Oooo Seev widzę , że Kinga nie była miłością twojego życia xd- powiedziałam .
-Okej Tom wytrzesz podłogę , a ja wezmę firany do prania - powiedziałam .
-Kochanie  położ James'a do łóżeczka - powiedziałam .
-Max zamów kogoś kto pomaluje ściany . Okej idźcie - powiedziałam .
__________________________________________________________________________
MACIE TAKI TU ROZDZIAŁ . OLKA MA COŚ Z NOGĄ :(
BIEDACTWO MOJEE <33 .
ZACZYNA SIĘ SZKOŁA -.-'
WIĘC ROZDZIAŁY BĘDĄ CHYBA RAZ NA TYDZIEŃ , ALBO JAAK BĘDĘ MIAŁA WENĘ .
TO NA TYLE XD .

3 komentarze:

  1. FYRGCRDBCDUSBDEYWVFREHDBFREYUVCUDSIVBCUDBHEUWDC . CAŁOWAŁAM SIĘ Z SEEV'EM ! :D BVFRUECBYUEC . JEZU . DOBRA . ODDECH . ZAJEBISTE TO MAŁO POWIEDZIANE . SERIO . JEZU . ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejejej !
    Super rozdział *.*
    Nie ma to jak dom w Nutelli i ananasie :p
    Zawsze spoko
    Wenyyy <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM CIĘ <3

    i opowiaddanie tez Ty mój Debilu.
    Moje życie jest do dupy przez 2 tygodnie w łóżku i pozostałe 4 bez przemęczania sie -,-

    OdpowiedzUsuń