piątek, 14 września 2012

I'm sorry...

Przepraszam was , że nie piszę , ale mam naukę , a to wiąże się z tym , że nie mam weny .
Do tego tablet się zpsuł ;(
Teraz piszę na brata laptopie , bo jak się okazało przywiózł mi go tylko na dwa dni -.-
Dalej nie wiem co będzie . Musze namówić rodziców na lapka..
Pozdrawiam ;
- Olkę bez której życie by było nudne ;)
- Bartka , którego bardzoo kocham ;3
- Natalkę , która jest zajebista ;)
- Chole z którą pisze po INGLISZU o wszystkim <3
- Patrycję z którą rozmowy się nie kończą <3
- Mojego męża Nathan'a i synka James'a bo chociaż Nath mnie nie zna i nie wie o moim istnieniu
to go bardzooo mocnoo kocham <3

Wiele osób u mnie w klasie ma zeszyt z Oxford'u .
Co myślę , gdy widzę taki zeszyt ; "Oxford to moja nazwa ulicy bijaaacz! Będę tam mieszkać! A ty nieee xd "
Tak , więc może uda mi się uprosić o tego laptopa *dreams*
Jeszcze raz was przepraszam.....
Dwa dni mam lapka , więc spróbuję coś zrobić ;)
Okey bay ;*

3 komentarze: