piątek, 3 sierpnia 2012

;(

Dziekuje za to , ze zjebalas mi zycie!
Twoje historie o tym , ze z kim chodze , albo , ze kogos kocham , a doskonale wiesz , ze jedynego faceta jakiego kocham to Nathan Sykes!  Kolejny raz dalam sie tobie uwiesc , kolejny raz uwierzylam Ci . To koniec!  Spadaj!  Nie nawidze Cie szmato!
Siedz sobie z twoim chlopcem z naprzeciwka . Dla mnie jestes nikim . Mam dosc , ciebie , jego i wszystkich , ktorzy nie sa po mojej stronie!  Odeszlas i nie wracaj juz nigdy!   Dziekuje , ze Ci za to , ze mam ochote Cie zabic!  
CHCE UCIEC OD POLSKI , TYCH FALSZYWYCH LUDZI.....CHCE BYC W LONDYNIE , ZACZAC WSZYSTKO OD NOWA.....
MARTYNO JESLI MYSLISZ , ZE TE KLAMSTWA CI UJDA TO SIE ZDZIWISZ, GDY PRZYJDZIESZ MNIE PRZEPROSIC!
POSTAWIE SIE TAK JAK MARIANNA! 
Drodzy dziekuje Madzi , Klaudii , Natalii za to , ze mnie pocieszja....bez nich bym napewno zrobila cos glupiego....
Kocham Was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz