środa, 3 lipca 2013

Rozdział 30

Następnego dnia miałam wolne, więc postanowiłam dokończyć moje #AskNathalie.
@sa_my: Zastanawiałaś się nad tym, aby zaprzyjażnić się z Dionne ?
Odp: Tak, a potem zepchnąć ją z 15 piętra i zatrzeć ślady, a potem oczarować Nath'a :D
Takie były moje 'plany' żeby być  z Nath'em XD

@co_ol: Kim jest dla ciebie @conormaynard i @brunomars ?
Odp: Są dla mnie bliskimi i (mega przystojnymi!) przyjaciółmi :)

@niceexo23: Dlaczego wyjechałaś z Polski ?
Odp: Między innymi, dlatego że nie mogłam normalnie żyć. Polacy to podli ludzie, którzy próbują Cię zniszczyć.Tam jest wogóle inne życie...

@weathe_r: Conor szuka dziewczyny ? Jestem chętna :)
Odp: Nie. Jedyną osobą, którą kocha jestem ja. Kilka lat temu z nim byłam.

Po skończonym #AskNathalie zastanawiałam się czy nie zmienić swojego imienia na Natalie....
Poszłam do urzędu i zmieniłam imie na Natalie ^^

Dzisiaj wracam z chłopakami do UK; 3
Postanowiłam też, zrobić własną kolekcję ubrań.

Byliśmy na lotnisku. Długa trasa kontroli i wgl. Po 15 min wsiedliśmy do samolotu.

Nathan w samolocie był jakiś dziwny....jakby nieobecny....
Wcale się do mnie nie odzywał, nie okazywał mi uczuć jak to zwykle robił....
*Z perspektywy Nathan'a*
Miałem kilka problemów...
I. Jakaś dziewczyna zakręciła mi w głowie, nawet nie wiem jak ma n imie....
II. Czuję się jak bydlak.Natts robi dla mnie tyle dobrego....wspiera mnie, zespół....daje hejterom popalić...A ja dla niej? Nic nie robię, tylko sprawiam problemy... :/
III.Myślę, że Natts mnie już nie kocha.....
IV. Mam dość tego, że wszyscy traktują Natts jak dziwkę. Każdy ocenia, a nikt jej nie zna. Jest najmilszą, najbardziej wpierającą, najbardziej inspirującą osobą jaką spotkałem! Bardzo ją kocham...
Oh...Musze zapomnieć o tamtej dziewczynie....NATTS JEST O WIELE OD NIEJ LEPSZA <3
*2 h później*
*Perspektywa Natalie*
Jakiś koleś przeszedł koło mnie i Nath'a....to był Zayn. Znowu on.
-hej mała i Sykes- powiedział Zayn bezczelnie akcentując 'Sykes'.
-Dla ciebie nie mała- powiedziałam ze złością.
-To co zastanowiłaś się?- zapytał Zayn.
-Hah możesz sb pomarzyć, że z tb będę-krzyknęłam do zadufanego Zayn'a.
Nath nie wytrzymał i jebnął mu lewym sierpowym.
Zayn jak małe dziecko upadł na ziemie. Przybiłam tylko Nath'owi piątkę i poszliśmy do fanów. Ale to było epickie, wszyscy sie z tego śmiali. Aby nie Directionerki i 1D. Oby dwoje planowali zemstę.
______________________________________________________________________
Wróciłam po pół roku hahah. XD
Jest cudownie.
Pozdrawiam moją CRAZY NATALIE ^•^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz