czwartek, 18 października 2012

Rozdział 18

*Z perspektywy Nathalie*
James od kilku dni ma gorączkę . Nie wiem co mu jest . Kels mówi , że to poważne .Byłam z nim u lekarza . On stwierdził grypę . Przepisał leki , ale one wcale nie pomogły .Nathan wyjechał w kolejną trasę . Niestety ja też nie czułam się najlepiej .Grypa dla małego to bardzo poważna choroba .Jego organizm nie ma siły na walczenie z chorobą . Gdy nie zadziałają leki w ciągu kilku dni może umrzeć . Wyszłam z domu i razem z James'em pojechałam do szpitala .Pokazałam mój dowód osobisty , lecz mnie nie przyjęli . Musiałam zadzwonić do Nathan'a i on udowodnił , że jestem jego dziewczyną . Lekarz uwierzył . Powiedzieli mi , że gdybym przyjechała później nic nie dało by się zrobić . Okazało się , że ma zapalenie płuc . Przez najbliższy miesiąc James musi leżeć w szpitalu . Niestety musiałam już jechać do studia . Tak nagrywam swoją płytę...jak tylko chłopcy przyjadą do UK zaczynam z nimi współpracować. Mam nadzieję , że będę miała tak wiernych fanów jak oni ♥ .
Na dodatek nie długo przyjeżdża moja siostra - Patricia .
Mały dostał parę zastrzyków i...nie płakał .
Mam 18 lat i jestem matką .
ohh , inne chodzą sb na party hard , a ja ?
Ja opiekuję się James'em .
Czasami zazdroszczę innym dziewczyną , że mogą wszędzie chodzić i wgl .
Ale kocham James'a i nie wyobrażam sobie co by było gdyby coś mu się stało .
Teraz czekam na zimnej , brudnej , londyńskiej ulicy na taxi .
Małego mam odebrać za dwie godziny i kazali mi zająć się pracą .
***W studiu***
Dziś po raz pierwszy poznam mojego menadżera .
Jest to Agnes McCaffey . 9wymyśliłam żeby nie było! xd)
Podobno bardzo dobra menadżerka .
Wiem , że gdy wydam płytę mam jechać w trasę koncertową po UK .
Kto wtedy zajmie się małym ? .
Wiem ! Mama Nath'a !
-Hey , to ja Nathalie ! -
-Ooo hey , jestem Agnes -
-Okey to zaczynamy ! - powiedziała .
Zaczęłam śpiewać . Prejechałam całą piosenkę 'Friend's ' .
- Nathalie ! To było fantastyczne ! -
- ohh , dzięki . - odp .

-Halo ? -
- Kochanie teraz jesteśmy na lotnisku i za chwilę wylatujjemy ! Wiezorem będę w domu ! Paa , kocham ♥ . - powiedział szybko Nath .
CDN .
___________________________________________________
Po długiej przerwie do was wróciłam !
Przepraszam ! Czuję , że znowu bd miała nowe pomysły !
Zapraszam też na odwiedzenie bloga o TW ; chanigthewanted.blogspot.com !
Dedyk dla Patricii !!
Kocham Cię moja sis ! ♥

2 komentarze:

  1. Ja cb tez , nie rob nic James'owi -.-
    Thx za dedyk sis <3.
    Ja chce nn ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ^^
    Mam nadzieję że z Jamsem nic nie będzie :D
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń