czwartek, 12 lipca 2012

Zabawne?

Szukam redaktorki,która codziennie dodawała ciekawostki o The Wanted lub pisała opowiadania . Chcę by blog miał więcej obserwatorów,ale żeby dać komuś linka musi być nowy nagłówek . Dziś Kinga ma mi pokazać projekt . A co do Kingi , gdzie ona jest?! Widział ją ktoś? Kinga dziękuję za komentarze ;* Jak widzicie , tylko ona wie o nowym adresie bloga . Nie dawajcie narazie linków znajomym . Musi być nowy nagłówek . Kinga ! Gdzie jesteś?? Pytałam Madzi czy widziała Kingę,a nawet ona jej nie widziała . Napisałam do Madzi "ciekawe co ona robi",a Madzia odpisuje "jest w łóżku z Sivą" . Hahaha . Wolę nie wnikać co oni robią ;D . Madzia bierze ślub z Nathanem ;D A Kinia z Sivą ;D Przecież każdy wie,że Nath jest mój <3 ;D Nathalie . ;*

1 komentarz:

  1. HAHAHAHAHAHAHA
    Tak właśnie :D
    Byłam z Seev'em w łóżku xd
    Trafiłyście w dziesiatkę ;D
    Niedługo wam zaproszenia wyślę xd

    P.S. Seev Jest świetny w łóżku *-* *o*

    OdpowiedzUsuń