środa, 11 lipca 2012

;>

Miałam super sen. Byłam na plaży z klasą (skąd oni tam się wzieli to nie wiem) i minęło mnie 5 chłopaków.Jeden odwrócił się i spojrzał na mnie.Okazało się,że to jest Nathan z The Wanted.Powiedziałam "hello",a on po polsku "cześć" (od kiedy on umie polski ?!).Weszłam do wody,a on za mną. Oparłam się o murek,który był w wodzie.Zapytał czy chcę loda (nie miej skojarzeń) odpowiedziałam "ok". Wyszliśmy z wody,szliśmy do budki z lodami.Była pusta.Zrobiliśmy sobie lody o smaku czekoladowym i zostawiliśmy pieniądze. Zjedliśmy i znów do wody pod ten murek. Gadaliśmy o czymś(nie wiem o czym).Nath objął mnie ramieniem,przybiżył się do mnie i zaczął mnie całować,odwzajemniłam to... The End Taki sen miałam. Mało szczegółowy,wiem. Skąd ten murek w tej wodzie?! Ok to chyba tyle. Daj koma. Fajny był nie? Mi się podobał . :) Nathalie .

1 komentarz:

  1. super sen *-*
    Miałam podobny sen z Seev'em :D
    Tylko to było w górach xd
    Ale co tam xd

    OdpowiedzUsuń