piątek, 13 lipca 2012

Rozdział 2

Nath zaprosił mnie do swojego domu. Seev z Kinią poszli na imprezę.Ubrałam czarne rurki,czerwoną bejsbolówkę i czerwone trampki. Włosy rozpuściłam,poprawiłam makijaż. I wyszłam. Trafiłam pod podany adres i nacisłam na dzwonek.Nath otworzył drzwi,wpuścił mnie do środka.Zdjęłam buty i zaprowadził mnie do salonu. Oglądaliśmy romantyczny film. Nath co raz bardziej przybliżał rękę do mojej w pewnej chwili już ją trzymał. Zaczeliśmy się całować.Nagle powiedział: Od kąd Cię poznałem nie mogę o niczym innym myśleć,chcę byśmy byli razem. Byłam zaskoczona,ale zgodziłam się. O 2:30 wróciłam do hotelu.W pokoju nie było jeszcze Kingi. Umyłam się i weszłam na tt,gdzie Nath napisał,że nie jest singlem.Od razu było pełno rozpaczań,pytań i spamów.Nath napisał tylko "ona jest z Polski". * * * fajny? Prosze o komyy . Nathalie .

2 komentarze:

  1. początek nawet fajny
    pisz trochę dłuższe rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkie krótkie rozdziały, i według mnie nieco za szybko akcja idzie, ale całkiem fajny ;D

    OdpowiedzUsuń