piątek, 8 czerwca 2012

Odchodzi....

AnanaseQ odchodzi z MSP . Dlaczego ?
Przez swoich ANTYfanów,którzy "dokonali" tego .
Konto ma oddać jakiejś Weronice,bo mówi,że w każdym momencie może wrócić na MSP .
To co ona napisała o swoim odejściu,że Odchodzi,bo mówiono,że ona powinna umrzeć,że mówili o niej wredna,potworna,najgorsza na świecie. Mówi też,że inni nie doceniają jej starań ....gdy pogodziła się z Klaudią
i stwierdziła,że MSP jest "do chrzanu" .


Teraz coś o mnie ....
Zrobiłam małą przerwę, bo miałam ślub(oczywiście na MSP) .
Tak więc wyjeżdżam na 3 dni do Osiecznej .
Wyjeżdżam za 2 dni .
Nie wiem czy będę na MSP .
Dlaczego mnie tak długo nie było ? .
Byłam w rozpaczy,bo mój chłopak (teraz mąż) zerwał ze mną...
Tak to bolało,lecz pisałam do niego i.....napisałam ,że go kocham i wrócił do mnie .
Potem od razu zabraliśmy ślub.....
W czasie tego osamotnienia chodziłam z takim jednym 1 level'owcem  i do teraz nie daje mi spokoju...
I co mam zrobić ???
Blokowałam go,ale potem w poczcie jest "1" nieee no i to mnie wkurzaa.

Mam do was pytanie co zrobić,gdy mój kuzyn mnie nie pamięta ?
No nie widzieliśmy się 5 lat ....
Co zrobić ?
Piszcie .


Paaaaaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz