czwartek, 14 czerwca 2012

Hejooo ;D

Założyłam konto na twiterze :D xD .
A dlaczego ? .
To jasne .
Chciałam  być bliżej Nathan'a Sykes'a .
Napisałam do niego .
Ciekawe czy odpisze . xD
Kim on jest ? .
To piosenkarz z zespołu The Wanted .
Teraz parę jego fotek : 
Jak widać ma brązowe włosy,a jego oczy to istna mieszanka . Czasem są niebieskie,a czasem 
zielone .

Wychowywał się bez ojca .Ma młodszą siostrę . Ma 19 lat .
Jest o 5 lat starszy ode mnie .....




W dodatku ma odpowiednik mojego imienia .
Czyż to nie jest wspaniałe ? .
Tak mam na imię Natalia .
Z j.angielskiego Natalie .
Jak ja będę miała np. 24 lata to on będzie miał 28 lat .
Chciałabym z nim być .
ON nie ma dziewczyny .

Jest bardzo zwariowany,ale mądry .
Powiedział,że nie ma dziewczyny,bo ma dużo ładnych fanek
i mógłby tą dziewczynę zdradzić .
A to jego zespół :



Od mojej prawej ,a waszej lewej : Max,Jay,Tom,Nathan,Sive
(nie wiem czy dobrze napisałam Sive) .





Okkey ;)

To myślę,że zaraziłam was miłością do Nathan'a Sykes'a .
To Paaaaa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz