wtorek, 17 lipca 2012

Rozdział 6 część 2

Następnego dnia ja z Nath'em poszliśmy na zakupy.Weszliśmy do sklepu z full cap'ami. Ja wybrałam full cap'a z buźką Elma,a Nath zastanawiał się czy wybrać taką samą jak ja,czy z napisem 'drink me'.Wybrał tą pierwszą.Potem byliśmy w sklepie z odzieżą.Ja kupiłam czerwone rurki i koszulkę z napisem 'I'M SO HAPPY'. Nath kupił ciemno niebieskie rurki,czarne trampki i koszulkę z napisem 'MY MUSIC,MY LIFE'. -Nath idziemy gdzieś jeszcze?-spytałam. -Tak-odpowiedział. -Gdzie?-spytałam zniechęcona. -Na obiad,do restauracji-odp po czym się uśmiechnął. -A gdzie się podział ten kochany uśmieszek-zapytał. Zrobił swoją minę przez,którą zawsze się śmieję i po chwili już byliśmy przy restauracji. Weszliśmy razem do środka,zamówiłam kurczaka,a Nath chińszczyznę. Po "obiadku" poszliśmy do domu.Tym czasem Kinia z Seev'em pojechali za miasto. Dawno nie gadałam z Kinią. Nath włączył TV,przełączyłam na MTV i akurat leciało Punk'd wkręcali The Wanted.A Nath coś tam robił w kuchni. -Nath chodź tu szybko!!!-krzyczałam. -Co jest?!-zapytał zaskoczony. -Jesteś w TV!-odp. Szybko usiadł obok mnie i oglądał. -hahaha! Tom się prawie popłakał!-mówił śmiejąc się. -A ty co? Stawiałeś się mój ty dzielny chłopczyku-po czym pocałowałam go w usta. * * * Nathalie .

1 komentarz: