poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 6 część 1

Po spotkaniu z fankami Nath przebrał się i poszliśmy do domu.Kinga z Seev'em rzucali poduszkami,gonili się aż Seev wepchnął Kinię do basenu.Wyszła cała mokra i Seev'a też wepchła do basenu. Będąc na tarasie ja z Nath'em nie mogliśmy ze śmiechu.Ja i Nath oraz Kinia z Seev'em idziemy do club'u. Ubieram krótkie spodenki,bluzkę z dziurami i szpile. Nath ubrał koszulę i czarne rurki. Kinga miała na sobie czarne rurki i pół przezroczystą koszulkę. Weszliśmy,a tam roiło się od policji.Tom (jak zawsze) się upił. W Polsce zabawne było udawać Tom'a po alkoholu,ale tu? Tu niee.Widziałam go na własne oczy.To nie było zabawne... Pamiętam szłam z Martyną,a ona prawie weszła w słup,a ja do niej 'chodzisz jak Tom po alkoholu' i w śmiech.Tom zaczął mnie podrywać! Nath(dzielny chłopczyk) powiedział mu swoje na temat podrywania swojej dziewczyny.Tom już nie mógł chodzić tak był pijany.Właśnie,dlatego gdy byłam zwykłą fanką wolałam Nath'a. Wiem Nath też coś tam zrobił,ale nie pije dużo. * * * Nathalie .

4 komentarze:

  1. "CHODZISZ JAK TOM PO ALKOHOLU: HAHAHA , DOOBREE . XD FAJNY ROZDZIAŁ I POPRZEDNIE TEŻ . PISZ NASTĘPNY ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział
    och Tom po alkoholu -kocham to!!!
    next pisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. tiaa.. Tom po pijaku to prawdziwy Tom! xd
    pisaj pisaj ;D

    OdpowiedzUsuń