niedziela, 15 lipca 2012

Rozdział 5 część 2

Następnego dnia wzięłam walizki i zaczęłam się pakować.Trwało to jakieś 30min.Nath przyszedł mi pomóc z tymi walizkami.Gdy pokazał mi jego szafę i ile tam miejsca byłam zdziwiona.Nath dziś ma koncert.Pokazał mi naszą sypialnie.Była ogromna,na środku stało bardzo wygodne łóżko,był widok na inną wille w,której mieszka Seev,było po prostu pięknie.Powiedział,że o 11:00 ma próbę. -Jakie będziecie śpiewać piosenki?-zap. -Glad you Came,Warzone,Chasing the sun,All Time low-odp. -To ubierz niebieskie rurki,bluzkę z napisem 'game over' i trampki w kropki oraz nerdy-pow. -O widać,że ktoś tu będzie moją stylistką-pow. Po czym pocałował mnie w czoło i poszedł się ubrać. Założył swojego full cap'a i wyszliśmy. Próba przebiegła bardzo dobrze. Nath śpiewał do mnie 'Glad You Came'. Przy 'Warzone' Nath się zmusił wczuć się w smutny klimat. Fanki na szczęście mnie nie zauważyły. Po koncercie Nath dawał autografy. Zdałam sobie sprawę jak go ręka boli.Udawałam fankę,bo co miałam zrobić? * * * Nathalie .

2 komentarze:

  1. Cudny rozdział *.*
    Bosko piszesz :*
    Już sie nie mogę doczekać, aż będą dłuższe rozdziały <3 :*

    OdpowiedzUsuń