sobota, 14 lipca 2012

Rozdział 5 część 1

Nath jak powiedział tak zrobił.Kupił sobie bluzkę z moim zdjęciem,a na nim było napisane 'love Nathalie forever'. Śmiałam się z mojego zdjęcia.Nath wymyślił,że zrobimy sobie zdjęcie i on kupi taką tapetę z naszymi zdjęciami.Tym czasem,gdy ja gadałam z Nath'em Kinia była w parku z Seev'em.Robili zdjęcia by,potem dodać je na tt i fb.Nath zaproponował bym wprowadziła się do niego.Powiedziałam,że pogadam jeszcze o tym z Kingą.Dałam mu namiętnego buziaka w usta i poszłam do hotelu.Kinia już tam była i dodawała zdjęcia na tt.Gadałam z nią o przeprowadzce do Nath'a zgodziła się. Ona przeprowadza się do Seev'a.Do końca naszych wakacji pozostał miesiąc. Nath napisał na tt 'nie zerwe z Nathalie,bo ją kocham zrozumcie'. Na fb wogóle nie wchodzi.Pisałam dń niego,gdy jeszcze się nie znaliśmy.Nath napisał do mnie na tt priv'a.Prosiłam go,aby nie ujawniał mojego loginu,bo jego fanki by mnie staranowały swoim spamem. * * * Nath zdał na prawo jazdy.Jutro jadę do IKEI.Tak nagle miałam wene. Nathalie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz