sobota, 14 lipca 2012

Rozdział 4

Mój telefon nadal dzwonił,a tym czasem Kinia wyszła z łazienki w jednym warkoczu po lewej stronie,ubrana w czarne rurki,bluzkę z The Wanted i czarną kamizelkę oraz trampki.Pytała czemu nie odbiorę,a ja odpowiedziałam'nie mam odwagi',po tych słowach wyszła i zamknęła drzwi. W pewnej chwili odebrałam tel. i Nath powiedział,że po mnie przyjdzie. Ktoś zapukał do drzwi, to była Kinga. Cała uradowana,bo Siva jedzie z nią do centrum handlowego. Zabrała swój portfel oraz bluzę i wyszła. Na korytarzu zrobiło się głośno.Wyjrzałam przez uchylone drzwi,na Nathan'a napadły fanki. Niektóre płakały,bo były zrozpaczone tym,że nie jest singlem. W końcu trochę potargany doszedł do drzwi mojego pokoju. Szybko wszedł by się schronić.Byłam gotowa do wyjścia. Pożyczyłam mu szczotkę do włosów żeby się uczesał. Gdy na korytarzu było pusto wyszliśmy. Weszliśmy do restauracji,która była pusta.Nath zamówił spagetti i light colę.Ja to samo.Zjedliśmy,on poszedł na wywiad,a ja do domu.* * * Nathalie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz