sobota, 14 lipca 2012

Rozdział 4 część 2

W tym czasie Kinia była w centrum handlowym z Seev'em.Ja włóczyłam się po Londynie,kupywałam kosmetyki,ciuchy i inne pierdoły. W jednym sklepie była koszulka z Nathan'em. Kupiłam ją.Haha , ciekawe co Nath powie.Jestem z nim umówiona na kolację.Kinga przyszła. Była z Seev'em w kinie.Byli na epoce lodowcowej 4.Seev śpiewał Chasing The Sun w trakcie filmu. Ten Seev... Nath napisał,że będzie po mnie o 21:00. Ubiorę to co zwykle czyli rurki,bluzkę,trampki. Nie lubię nosić sukienek.Oh,a może ubrać rurki z dziurami,bluzkę z Nath'em i czarną skurzaną kurtkę i naszyjnik w kształcie serca? Tak.Ubiorę to. Umalowałam lekko oczy i rozczesałam włosy.Ktoś puka,to pewnie Nath. -jesteś gotowa?-spytał -tak-odp. Rozpiełam kurtkę,a on zaczął się śmiać.Powiedział,że kupi koszulkę z moim zdjęciem.Kochaam Go. * * * Teraz ja się jaram ^.^ Jak już to będą takie 2-częściowe rozdziały. Nathalie.

2 komentarze:

  1. Ja też się jaram :D
    Oh ten mój Seev :D
    Dobre z tym śpiewaniem :>
    Dawaj szybko następny <3
    Boskie to :>

    OdpowiedzUsuń